Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Beeldmerk Eindhoven als tatoeage
Merk Eindhoven
23 november 2016

Beeldmerk Eindhoven als tatoeage

Twaalf Eindhovenaren hebben het beeldmerk als tatoeage laten zetten. Studio040 sprak hierover met Peter Kentie.
Lees meer
Een stad die je buiten de lijntjes laat kleuren
Merk Eindhoven
22 november 2016

Een stad die je buiten de lijntjes laat kleuren

HeyHeydeHaas geeft hun visie op Eindhoven in de nieuwste Share the Vibe video.
Lees meer
Eindhoven net geen 'Europese stad van 2017'
Awards, Publicaties
17 november 2016

Eindhoven net geen 'Europese stad van 2017'

Een jury met experts verbonden aan de Academy of Urbanism verkoos Kopenhagen boven Eindhoven.
Lees meer
Eerste editie Eindhoven Challenges
Evenementen
1 november 2016

Eerste editie Eindhoven Challenges

Op 3 november wordt de eerste editie van de Eindhoven Challenges 2016 georganiseerd.
Lees meer
Geslaagde 15e DDW trekt recordaantal bezoekers
Evenementen
31 oktober 2016

Geslaagde 15e DDW trekt recordaantal bezoekers

Dutch Design Week (DDW) kijkt terug op een geslaagde 15de editie. Eindhoven manifesteerde zich opnieuw 9 dagen lang als ...
Lees meer
Nostalgie als basis voor de technologische toekomst
Merk Eindhoven
21 oktober 2016

Nostalgie als basis voor de technologische toekomst

Het is de beurt aan directors duo OddOne om met een Share the Vibe video hun visie op Eindhoven te geven.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Strategie
Eindhoven is een stad met focus. We hebben daarom een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Lees meer
Het jaaroverzicht 2015 van Eindhoven365 geeft een overzicht van de vele activiteiten, gebeurtenissen en publicaties die van belang zijn voor Eindhoven en de merkontwikkeling van de stad. Bekijk het jaaroverzicht hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Traffic & Communication

Bobby Born

Head of Media & Digital Communications

Jorg Basten

Interim Marketing

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief