Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Eindhoven merchandise: KEI Black Collection
Merk Eindhoven
23 maart 2017

Eindhoven merchandise: KEI Black Collection

Eindhoven lanceert een nieuwe lijn merchandise: KEI Black. 
Lees meer
Eindhoven365 genomineerd voor NRW Marketing award
Awards
21 februari 2017

Eindhoven365 genomineerd voor NRW Marketing award

Met de internationale influencercampagne 'Another City Trip' zijn we genomineerd in de categorie Brand Activation. 
Lees meer
Evenementenkalender 2017
Evenementen
13 februari 2017

Evenementenkalender 2017

Eindhoven365 publiceert de evenementenkalender van 2017. 
Lees meer
Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat
Merk Eindhoven
1 februari 2017

Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat

Wouter Kooken en Wim van Heugten bijten dit jaar het spits af met de nieuwe Share the Vibe video. 
Lees meer
Eindhoven in top 10 'Beste steden voor talent'
Talent Town
17 januari 2017

Eindhoven in top 10 'Beste steden voor talent'

Eindhoven staat op de 8e plaats van de Global City Talent Competitiveness Index 2017 (GCTCI). 
Lees meer
Versterking van het team
Organisatie
16 december 2016

Versterking van het team

Per 1 januari 2017 wordt het team van Eindhoven365 met vier nieuwe collega’s versterkt.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Strategie
Eindhoven is een stad met focus. We hebben daarom een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Lees meer
Het jaaroverzicht 2015 van Eindhoven365 geeft een overzicht van de vele activiteiten, gebeurtenissen en publicaties die van belang zijn voor Eindhoven en de merkontwikkeling van de stad. Bekijk het jaaroverzicht hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Content Development & Traffic

Bobby Born

Press & Influencer Engagement

Dide Evers

Social Channels & Media

Tamara Savelkoels

Web Performance & Traffic

Jorg Basten

Inbound Marketing & Data

Cuno Groenewoud

Brand Projects & Events

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief