Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Eindhoven genomineerd voor Nationale Citymarketing Trofee
Awards
11 mei 2017

Eindhoven genomineerd voor Nationale Citymarketing Trofee

Eindhoven is voor de zevende keer op rij genomineerd voor de Nationale Citymarketing Trofee.
Lees meer
Eindhoven als kruispunt van design en technologie
Merk Eindhoven
10 mei 2017

Eindhoven als kruispunt van design en technologie

“Er is iets speciaals aan Eindhoven”, aldus Ton Mikkers, zelfstandig motion designer en art director.
Lees meer
Eindhoven Maker Faire verhuist naar het Klokgebouw
Evenementen
20 april 2017

Eindhoven Maker Faire verhuist naar het Klokgebouw

De Eindhoven Maker Faire groeit in 2017 naar meer dan 200 nationale en internationale makers.
Lees meer
Another City Trip wederom genomineerd voor award
Awards
10 april 2017

Another City Trip wederom genomineerd voor award

In de categorie Social zijn we genomineerd voor de Dutch Interactive Awards.
Lees meer
Eindhoven samen met Helmond kandidaat ITS European Congress 2019
Smart Society
4 april 2017

Eindhoven samen met Helmond kandidaat ITS European Congress 2019

Tijdens de opening van de Automotive Week 2017 werd het bid book aangeboden aan ERTICO.
Lees meer
What if Collective in de spotlight
Merk Eindhoven
28 maart 2017

What if Collective in de spotlight

De Share the Vibe campagne geeft een inkijkje in Eindhovens collectief What If Collective.  
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Strategie
We hebben een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Content Development & Traffic

Bobby Born

Press & Influencer Engagement

Dide Evers

Social Channels & Media

Tamara Savelkoels

Web Performance & Traffic

Jorg Basten

Inbound Marketing & Data

Cuno Groenewoud

Brand Projects & Events

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief