Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Eindhoven zit in de lift
Publicaties
30 juni 2016

Eindhoven zit in de lift

Eindhoven maakt op diverse gebieden een positieve ontwikkeling door. Dat blijkt uit het overzicht van Facts & F...
Lees meer
Een tijd van komen en een tijd van gaan
Organisatie
29 juni 2016

Een tijd van komen en een tijd van gaan

Niet alleen de structuur van de organisatie van Eindhoven365 is onlangs veranderd. Er heeft ook een 'wisseling van de wa...
Lees meer
Jalila Essaïdi presenteert Mestic®: Revolutionair bioplastic vervaardigd uit mest
Talent Town, PR
24 juni 2016

Jalila Essaïdi presenteert Mestic®: Revolutionair bioplastic vervaardigd uit mest

Jalila Essaïdi, een 35-jarige Eindhovense designer en ondernemer, heeft in haar zoektocht naar oplossingen voor gro...
Lees meer
Eindhoven365 publiceert evenementenoverzicht en facts & figures 2015
Evenementen, Publicaties
17 juni 2016

Eindhoven365 publiceert evenementenoverzicht en facts & figures 2015

Eindhoven maakt op diverse gebieden een positieve ontwikkeling door. Het evenementenoverzicht en de facts & figures ...
Lees meer
Den Haag wint Nationale Citymarketing Trofee 2016
Awards
7 juni 2016

Den Haag wint Nationale Citymarketing Trofee 2016

In de categorie boven 100.000 inwoners heeft Den Haag dit jaar de Nationale Citymarketing Trofee gewonnen.
Lees meer
Een portret van Eindhovenaren die niet de gebaande paden volgen
Merk Eindhoven
17 mei 2016

Een portret van Eindhovenaren die niet de gebaande paden volgen

Lancering Share the Vibe video door nieuw talent 'Creative Guts'.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. Je leest er hier meer over

Lees meer
Het jaaroverzicht 2015 van Eindhoven365 geeft een overzicht van de vele activiteiten, gebeurtenissen en publicaties die van belang zijn voor Eindhoven en de merkontwikkeling van de stad. Bekijk het jaaroverzicht hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Traffic & Communication

Bobby Born

Head of Media & Digital Communications

Jorg Basten

Interim Marketing

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief