Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Een ode aan de futuristische kant van de stad
Merk Eindhoven
22 juni 2017

Een ode aan de futuristische kant van de stad

Filmmaker Niels Groenendijk deelt zijn Eindhoven in een nieuwe Share the Vibe video.
Lees meer
Eindhoven wint Nationale Citymarketing Trofee 2017
Awards
12 juni 2017

Eindhoven wint Nationale Citymarketing Trofee 2017

Eindhoven heeft voor de derde keer de Nationale Citymarketing Trofee in de wacht gesleept.
Lees meer
Dutch Interactive Award voor Eindhoven365 en Zandbeek
PR, Awards, Liveable City
2 juni 2017

Dutch Interactive Award voor Eindhoven365 en Zandbeek

Met city explorer campagne 'Another Citytrip' hebben Eindhoven365 en Zandbeek een DIA award gewonnen.
Lees meer
Eindhoven is een urban playground
Merk Eindhoven
1 juni 2017

Eindhoven is een urban playground

"EMOVES is een prachtige etalage voor wat er in Eindhoven gebeurt op het gebied van urban sports." aldus Niek Traa.
Lees meer
Eindhoven genomineerd voor Nationale Citymarketing Trofee
Awards
11 mei 2017

Eindhoven genomineerd voor Nationale Citymarketing Trofee

Eindhoven is voor de zevende keer op rij genomineerd voor de Nationale Citymarketing Trofee.
Lees meer
Eindhoven als kruispunt van design en technologie
Merk Eindhoven
10 mei 2017

Eindhoven als kruispunt van design en technologie

“Er is iets speciaals aan Eindhoven”, aldus Ton Mikkers, zelfstandig motion designer en art director.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Strategie
We hebben een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Content Development & Traffic

Bobby Born

Press & Influencer Engagement

Dide Evers

Social Channels & Media

Tamara Savelkoels

Web Performance & Traffic

Jorg Basten

Inbound Marketing & Data

Cuno Groenewoud

Brand Projects & Events

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief