Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

What if Collective in de spotlight
Merk Eindhoven
28 maart 2017

What if Collective in de spotlight

De Share the Vibe campagne geeft een inkijkje in Eindhovens collectief What If Collective.
Lees meer
25 jaar Dutch Design
Merk Eindhoven, Evenementen
24 maart 2017

25 jaar Dutch Design

Eindhoven viert tijdens het landelijk themajaar ‘Mondriaan tot Dutch Design’ 25 jaar Dutch Design.
Lees meer
Eindhoven merchandise: KEI Black Collection
Merk Eindhoven
23 maart 2017

Eindhoven merchandise: KEI Black Collection

Eindhoven lanceert een nieuwe lijn merchandise: KEI Black. 
Lees meer
Eindhoven365 genomineerd voor NRW Marketing award
Awards
21 februari 2017

Eindhoven365 genomineerd voor NRW Marketing award

Met de internationale influencercampagne 'Another City Trip' zijn we genomineerd in de categorie Brand Activation. 
Lees meer
Evenementenkalender 2017
Evenementen
13 februari 2017

Evenementenkalender 2017

Eindhoven365 publiceert de evenementenkalender van 2017. 
Lees meer
Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat
Merk Eindhoven
1 februari 2017

Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat

Wouter Kooken en Wim van Heugten bijten dit jaar het spits af met de nieuwe Share the Vibe video. 
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Strategie
Eindhoven is een stad met focus. We hebben daarom een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Lees meer
Het jaaroverzicht 2015 van Eindhoven365 geeft een overzicht van de vele activiteiten, gebeurtenissen en publicaties die van belang zijn voor Eindhoven en de merkontwikkeling van de stad. Bekijk het jaaroverzicht hier.

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Content Development & Traffic

Bobby Born

Press & Influencer Engagement

Dide Evers

Social Channels & Media

Tamara Savelkoels

Web Performance & Traffic

Jorg Basten

Inbound Marketing & Data

Cuno Groenewoud

Brand Projects & Events

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers
Eindhoven247

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief