Another City Trip opnieuw in de prijzen
Awards
13 juli 2017

Another City Trip opnieuw in de prijzen

Opnieuw valt de internationale influencercampagne Another City Trip, in de prijzen. Ditmaal krijgt de influencercampagne de prestigieuze Content Marketing Award, georganiseerd door het gerenommeerde Amerikaanse Content Marketing Institute. Another City Trip is een samenwerken tussen Eindhoven365 en contentmarketingbureau Zandbeek.

De award is gewonnen binnen de categorie 'Best Use of Instagram/Snapchat'. Het is alweer de tweede prijs die de campagne in de wacht sleept. Eerder won het een zilveren medaille bij de Dutch Interactive Awards, en scoorde het een nominatie voor de NRW Marketing Award.

Another City Trip
Bijna twintig internationale bloggers uit de UK, Duitsland en België werden via influencerplatform (The Cirqle) uitgenodigd voor 24 uur 'Best of Eindhoven'. Verdeeld in drie groepen (food, fashion en all-in-one) hebben ze onder begeleiding van ons team van experts de stad verkend. In ruil voor deelname aan de trip zorgden zij voor buzz rondom (het merk) Eindhoven in hun kanalen (blog, Facebook, Instagram).

Lees meer over onze Another City Trip campagne op onze casepagina.