Another City Trip wederom genomineerd voor award
Awards
10 april 2017

Another City Trip wederom genomineerd voor award

Eindhoven365 is samen met bureau Zandbeek wederom genomineerd met de internationale influencercampagne 'Another City Trip'. Dit keer voor de Dutch Interactive Awardshow, in de categorie Social. 

De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk. Met meer dan driehonderd inzendingen is het al een prestatie om genomineerd te worden. 

Onder de categorie Social wordt verstaan: "Projecten die gebruik maken van socialmediaplatforms zoals Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, Snapchat en Pinterest". Andere genomineerden binnen deze categorie zijn: 

  • Zomer Eiland | bureau: a friend of mine | opdrachtgever: Bol.com
  • Jack in the Box | bureau: Everybody Likes Penguins | opdrachtgever: De Bijenkorf
  • Eva Jinek online | bureau: KRO-NCRV/LimoenGroen/Greenberry | opdrachtgever: KRO-NCRV
  • Het hele jaar iets lekkers in je timeline met Chio | bureau: We Are Blossom | opdrachtgever: Have some Chio

De uitreiking van de Dutch Interactive Awards vindt plaats op donderdag 1 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam. 

Eerder werd de influencercampagne genomineerd voor de NRW Marketing Award. In dit artikel vind je ook meer informatie over de campagne 'Another City Trip'.