Dutch Interactive Award voor Eindhoven365 en Zandbeek
Awards, Liveable City, PR
2 juni 2017

Dutch Interactive Award voor Eindhoven365 en Zandbeek

Tijdens de uitreiking van de Dutch Interactive Awards, een initiatief van Emerce, heeft Eindhoven365 samen met Zandbeek een zilveren DIA award gewonnen in de categorie Social. 

Dutch Interactive Awards
De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk. Onder de categorie Social wordt verstaan: "Projecten die gebruik maken van socialmediaplatforms zoals Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, Snapchat en Pinterest". Eindhoven365 en Zandbeek namen het op tegen opdrachtgevers als bol.com, KRO-NCRV en De Bijenkorf.

Jury rapport
De jury vond de case van lef getuigen: 'Deze resultaatgerichtheid in citymarketing is verfrissend. Knap om de stakeholders in de stad mee te krijgen voor dit concept. Dit is het begin voor een eindeloze vervolgcampagne. Goede selectie van bloggers. Lef om de controle over de content los te laten.'

De campagne is mede mogelijk gemaakt door Stichting Ondernemers Eindhoven Centrum (SOEC) en is het resultaat van een nauwe samenwerking met verschillende zelfstandige retailers, horecazaken en culturele instellingen uit Eindhoven. Meer over de Another City Trip campagne lees je op onze website.