Eindhoven365 start influencercampagne: Another City Trip
PR, Strategie
10 oktober 2016

Eindhoven365 start influencercampagne: Another City Trip

Om meer City Explorers naar de binnenstad te trekken, is Eindhoven365 een internationale influencercampagne gestart: Another City Trip. Vrijdag 7 oktober gold als kick-off voor de campagne. Food-, lifestyle- en fashionbloggers uit Engeland, Duitsland, België en Nederland kwamen in 24 uur de energie van de Eindhovense binnenstad en stadsdeel Strijp-S ervaren en beoordelen.

#Eindhoven #Anothercitytrip
Voor de eerste editie van Another City Trip meldden zich in korte tijd zo’n 100 geïnteresseerde influencers aan, gezamenlijk goed voor een internationaal miljoenenbereik. Uit de 100 aanmeldingen werd uiteindelijk een selectie van 18 bloggers gemaakt. De campagne bestond uit drie unieke programma's (food, fashion, lifestyle) die tot stand zijn gekomen in samenwerking met tientallen zelfstandige retailers, horecazaken en culturele instellingen uit Eindhoven. 

Eindhoven ontdekken in een etmaal
Tijdens Another Citytrip brachten foodbloggers bezoekjes aan de crème de la crème van de Eindhovense keuken. Fashionista’s zagen met eigen ogen hoe design, technologie en fashion op natuurlijke wijze samensmelten in de Eindhovense ateliers en shops en lifestylebloggers ervaarden 24 uur lang de vibe van de stad in een mix van culturele instellingen, retail en horeca.

Citymarketingorganisatie Eindhoven365 ontwikkelde Another City Trip samen met contentmarketingbureau Zandbeek