Het aanbidden van inspiratie als een nieuw soort religie
Merk Eindhoven
14 december 2016

Het aanbidden van inspiratie als een nieuw soort religie

“M’n focus ligt nu helemaal op Eindhoven. Dit gaat onze nieuwe vaste plek worden.” Deze keer neemt beeldmaker Floris Vos ons mee in zijn visie op Eindhoven, in de tiende video van de begin 2016 gelanceerde merkcampagne ‘Share the Vibe’. De eerder gelanceerde video’s vind je op www.eindhoven.video.

Vooruitstrevende sfeer
Floris groeide op in de regio Eindhoven en keerde vorig jaar, na een aantal jaren in Utrecht en Amsterdam te hebben verbleven, weer terug. Hij begon met contact leggen met oude bekenden en nieuwe gezichten, om te kijken en te voelen hoe het met de stad gaat. “Ik verbaasde me over hoe makkelijk het ging. Er hangt hier zo’n vooruitstrevende sfeer.” Over de campagne zegt hij: “Wat je beleeft wordt in mijn ogen bepaald door de mensen die je ontmoet. Door alle gesprekken en de wil om elkaar te verrijken met ideeën ging er iets borrelen. Ik wilde dit gevoel uitvergroten en versterken. Het prijzen van de fantasie en nieuwe vrije gedachten. De aanbidding van inspiratie als een nieuw soort religie. De technische invulling is fysiek herkenbaar voor deze tijd.”

Meer weten overShare the vibe? Check www.eindhoven.video.