nIEUWS

Lees hier het laatste nieuws over projecten en ontwikkelingen in Eindhoven!

Bart de Boer, voorzitter van de Raad van Toezicht, overleden
1 september 2020

Bart de Boer, voorzitter van de Raad van Toezicht, overleden

Met een groot gevoel van verlies hebben wij kennis genomen van het overlijden van Bart de Boer.
Lees meer
Tekst uit videoboodschap vereeuwigd op Strijp-S
5 augustus 2020

Tekst uit videoboodschap vereeuwigd op Strijp-S

Eindhoven heeft met een nieuwe mural een blijvende herinnering aan de bijzondere periode van de afgelopen maanden.
Lees meer
Eindhoven365 nieuwsbericht: juli
Organisatie
9 juli 2020

Eindhoven365 nieuwsbericht: juli

Bekijk hier de uitgestuurde nieuwsbrief van de maand juli.
Lees meer
Nieuwe PSV thuistenue ademt Eindhoven
Merk Eindhoven
9 juli 2020

Nieuwe PSV thuistenue ademt Eindhoven

Eindhoven en PSV groeien als merken steeds meer naar elkaar toe.
Lees meer
Citymarketing Eindhoven lanceert duurzaam kledingmerk
Merk Eindhoven
2 juli 2020

Citymarketing Eindhoven lanceert duurzaam kledingmerk

Alle items en bijbehorende ontwerpen staan in het teken van de vibes uit het logo van de stad.
Lees meer
PSV Eindhoven City Store officieel geopend
Merk Eindhoven, PR
1 juli 2020

PSV Eindhoven City Store officieel geopend

De winkel is het resultaat van een bijzondere samenwerking tussen de merken Eindhoven, PSV en Puma.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketingorganisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Strategie
We hebben een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Evaluatierapport Berenschot

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director / Bestuurder

Cuno Groenewoud

General Manager

Marlou van Doorne

Content & Inbound Marketeer

Carline Sterk

Traffic Manager

Rico van Lent

Performance Marketeer

Tamara Savelkoels

Product Marketeer

Edwin Blok - van Enck

Product Marketeer

Aniek Wijbenga

Social Media & Activatie Marketeer

Erik van Gerwen

Travel PR & Media Executive

Rik Verhalle

Social Media & Activatie Marketeer

Bo Kuijstermans

Junior Content Marketeer

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief