Voor informatie over de inzet van buitenreclame en het organiseren van evenementen verwijzen we je door naar
ehv247.png
Eindhoven247

Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Eindhoven365 nieuwsbericht: mei
Organisatie
19 mei 2020

Eindhoven365 nieuwsbericht: mei

Bekijk hier de uitgestuurde nieuwsbrief van de maand mei.
Lees meer
 Toeristisch infopunt opent in Centraal Station
Merk Eindhoven, Eindhoven247
11 mei 2020

Toeristisch infopunt opent in Centraal Station

Afgelopen weekend is in de hal van het Centraal Station het nieuwe toeristische infopunt open gegaan.
Lees meer
Een lokale campagne voor Eindhoven
Organisatie, Strategie, Merk Eindhoven
4 mei 2020

Een lokale campagne voor Eindhoven

De huidige ontwikkelingen omtrent het Coronavirus hebben grote impact op onze stad. Eindhoven365 staat onder andere beke...
Lees meer
Eindhoven365 nieuwsbericht: april
Organisatie
15 april 2020

Eindhoven365 nieuwsbericht: april

Bekijk hier de uitgestuurde nieuwsbrief van de maand april.
Lees meer
Een videoboodschap voor alle Eindhovenaren
Organisatie
7 april 2020

Een videoboodschap voor alle Eindhovenaren

Vandaag lanceerden we een videoboodschap om elke Eindhovenaar te bereiken en hen een hart onder de riem te steken.
Lees meer
Coronavirus COVID-19: Organisatieboodschap
Organisatie
17 maart 2020

Coronavirus COVID-19: Organisatieboodschap

De huidige ontwikkelingen omtrent het Coronavirus hebben grote impact op onze stad. Een gezamenlijke boodschap.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Strategie
We hebben een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Evaluatierapport Berenschot

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Cuno Groenewoud

Business Development

Marlou van Doorne

Content & Inbound

Carline Sterk

Web, traffic & support

Rico van Lent

Performance Marketeer

Tamara Savelkoels

Product Marketeer

Edwin Blok - van Enck

Product Marketeer

Aniek Wijbenga

Social Media & Activatie

Erik van Gerwen

Travel PR & Media

Rik Verhalle

Social Media & Activatie

Bo Kuijstermans

Junior Content Marketeer

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief