Voor informatie over de inzet van buitenreclame en het organiseren van evenementen verwijzen we je door naar
ehv247.png
Eindhoven247

Updates

Lees hier het laatste nieuws en wat ons zoal bezighoudt

Brabant Nacht/ Brabant is Open
Publicaties, PR
17 juli 2018

Brabant Nacht/ Brabant is Open

Op 2 juni vond 'Brabant Nacht' plaats, de aftrap van de campgane 'Brabant is Open'.    
Lees meer
Hotelovernachtingen Eindhoven groeien door
Strategie, Merk Eindhoven
11 juli 2018

Hotelovernachtingen Eindhoven groeien door

Met bijna 917.000 overnachtingen was 2017 een goed jaar voor de hotelmarkt in Eindhoven.  
Lees meer
Eindhoven en GLOW in de prijzen
Awards
17 april 2018

Eindhoven en GLOW in de prijzen

Eindhoven is uitgeroepen tot evenementenstad van het Jaar. GLOW pakte de Evenementen Innovatieprijs.
Lees meer
Eindhoven365 ontvangt Place Marketing Award
Awards
28 maart 2018

Eindhoven365 ontvangt Place Marketing Award

Peter Kentie heeft namens Eindhoven365 een Place Marketing Award op het Place Marketing Forum in Straatsburg in ontvangs...
Lees meer
Maker Faire Eindhoven
Evenementen
9 maart 2018

Maker Faire Eindhoven

De Eindhoven Maker Faire presenteert op 29 en 30 september het beste uit de maakindustrie en het maakonderwijs: van doe-...
Lees meer
Share the Vibe: Het gevoel van thuiskomen
Merk Eindhoven
22 december 2017

Share the Vibe: Het gevoel van thuiskomen

Acteur en videomaker Mike Weerts deelt met ons zijn gevoel bij Eindhoven in een nieuwe Share the Vibe video.
Lees meer

Eindhoven365

De citymarketing organisatie van de stad

Wij geloven in Eindhoven
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

Dat is wat ons drijft
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

Doelgroepen
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Strategie
We hebben een koers beschreven hoe we als strategische marketingorganisatie richting 2020 een bijdrage willen leveren aan de vooruitgang van Eindhoven, met 5 strategische lijnen als rode draad. Bekijk het strategiedocument hier.

Jaarverslag 2016    
Evaluatierapport Berenschot

Projecten

Een overzicht van de projecten van Eindhoven365

het Team

Peter Kentie

Managing Director

Mark de Greeff

Strategy & Business Development

Marlou van Doorne

Content Development

Carline Sterk

Traffic Manager

Cuno Groenwoud

Brand Project & Events

Tamara Savelkoels

Web Performance & Inbound Marketing

Edwin Blok - van Enck

Head of Social

Aniek Wijbenga

Junior Marketeer

Erik van Gerwen

Inbound Travel Media & Travel Trade

Nicole de Boer

Press

Rik Verhalle

Influencer Marketing Management

Eindhoven365
Begijnenhof 4-6
5611 EL Eindhoven
Postbus 411
5600 AK Eindhoven
+31 40 707 40 40

Pers

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief