nIEUWS

Lees hier het laatste nieuws over onze projecten en campagnes

Eindhoven lanceert nieuwe feestdagencampagne
Merk Eindhoven, Liveable City
25 november 2021

Eindhoven lanceert nieuwe feestdagencampagne

Het einde van 2021 is in zicht en we zijn er meer aan toe dan ooit: Let’s wrap up the year!  
Lees meer
Eindhoven365 schrijft samen met vijftien DMO's brandbrief aan Tweede Kamer
Organisatie
27 oktober 2021

Eindhoven365 schrijft samen met vijftien DMO's brandbrief aan Tweede Kamer

Verschillende Nederlandse toeristische organisaties, waaronder Eindhoven365, luiden in Den Haag de noodklok. Wil de sect...
Lees meer
Nieuwe This is Eindhoven website live
Organisatie, Strategie
14 oktober 2021

Nieuwe This is Eindhoven website live

Het afgelopen half jaar hebben we met het team hard gewerkt aan een migratieproces en vandaag is het tijd voor de soft l...
Lees meer
The Sound of Eindhoven genomineerd voor internationale City Nation Place Award
Merk Eindhoven, Awards, Talent Town
7 oktober 2021

The Sound of Eindhoven genomineerd voor internationale City Nation Place Award

De campagne is genomineerd voor een City Nation Place Award in de categorie 'Best Citizen Engagement'. 
Lees meer
Eindhoven is ‘Stad van de maand’ en lanceert stadsgids
PR, Liveable City, Evenementen
1 oktober 2021

Eindhoven is ‘Stad van de maand’ en lanceert stadsgids

Deze oktober wordt Eindhoven travelplatform time to momo uitgelicht in de nieuwste miniguide.
Lees meer
Eindhoven geeft bezoekers nieuwe energie met de zomercampagne ‘Supercharge jezelf’
PR, Liveable City
27 juli 2021

Eindhoven geeft bezoekers nieuwe energie met de zomercampagne ‘Supercharge jezelf’

Eindhoven barst van de energie! Daarom staat het opdoen van die Eindhovense energie als bezoeker centraal. 
Lees meer

Projecten

Benieuwd naar wat we doen? Bekijk het overzicht van de projecten van Eindhoven365:

OVER Eindhoven365

De citymarketingorganisatie van Eindhoven

WIJ GELOVEN IN EINDHOVEN
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

WAT ONS DRIJFT
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

DOELGROEPEN
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Foto door: Nadia ten Wolde

Website-Eindhoven365.jpg

het Team

Peter Kentie

Managing Director / Bestuurder

Cuno Groenewoud

General Manager

Marlou van Doorne

Content & Inbound Marketeer

Carline Sterk

Traffic Manager

Rico van Lent

Performance Marketeer

Tamara Savelkoels

Product Marketeer

Bo Kuijstermans

Content Marketeer

Aniek Wijbenga

Social Media & Activatie Marketeer

Erik van Gerwen

Travel PR & Media Marketeer

Rik Verhalle

Social Media & Activatie Marketeer

Renske Mehra

Online Editor