nIEUWS

Lees hier het laatste nieuws over onze projecten en campagnes

Eindhoven gaat op zoek naar muzikale ode aan de stad in nieuwe campagne ‘The Sound of Eindhoven’
Talent Town, Merk Eindhoven
17 februari 2021

Eindhoven gaat op zoek naar muzikale ode aan de stad in nieuwe campagne ‘The Sound of Eindhoven’

Eindhovense muziekmakers, producers én fanatiekelingen kunnen meedoen. Alle genres en alle niveau’s zijn welkom!
Lees meer
Eindhoven presenteert kerstfilm 'Hey Eindje'
PR
19 december 2020

Eindhoven presenteert kerstfilm 'Hey Eindje'

Onze derde kerstfilm op rij en een lichtpuntje voor alle Eindhovenaren.
Lees meer
Eindhoven kledingmerk THE VIBE lanceert basiscollectie
Merk Eindhoven
11 december 2020

Eindhoven kledingmerk THE VIBE lanceert basiscollectie

De naam van deze basiscollectie: THE VIBE Original.
Lees meer
Eindhoven te zien bij aankomsthal Eindhoven Airport
19 november 2020

Eindhoven te zien bij aankomsthal Eindhoven Airport

Een drieluik van banners prikkelt de passagier met de energie, creativiteit en innovatie van de stad.
Lees meer
Eindhoven en PSV nemen met ludieke actie deel aan speciale editie GLOW 2020
13 november 2020

Eindhoven en PSV nemen met ludieke actie deel aan speciale editie GLOW 2020

De twee merken haken aan door een tijdelijke transformatie van de winkel en een special edition t-shirt.
Lees meer
Nieuwe videoserie 'Hungry for Design' live op This is Eindhoven
20 oktober 2020

Nieuwe videoserie 'Hungry for Design' live op This is Eindhoven

Wat gebeurt er als je de werelden van design en gastronomie bij elkaar brengt?
Lees meer

OVER Eindhoven365

De citymarketingorganisatie van Eindhoven

WIJ GELOVEN IN EINDHOVEN
Wij zijn Eindhoven365. Sinds onze oprichting in 2012 de formele citymarketing organisatie van de stad Eindhoven. Wij geloven in Eindhoven. Dat wil zeggen, wij denken dat deze spannende stad een belangrijke rol speelt op het huidige en toekomstige internationale podium van creatieve innovatie. Eindhoven is de stad van Technologie, Design en Kennis, maar is vooral de stad van de combinatie daarvan. Het zijn de crossovers die Eindhoven haar energieke dynamiek geven. Slechts weinig steden ter wereld hebben een zo goed ontwikkeld linker en rechter hersenhelft ecosysteem. Aan Eindhoven365 de taak dit ‘unfair advantage’ (inter)nationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken.

WAT ONS DRIJFT
Voor deze uitdaging staan wij als Eindhoven365. Dat is wat ons drijft. Onze overtuiging is tweevoudig: Eindhoven zal enerzijds in staat moeten zijn de kwaliteit van de openbare ruimte, het aanbod van cultuur, winkels, vrije tijd, horeca en ondernemerschap te verhogen naar internationaal niveau. Anderzijds laten wij de stad op een inspirerende, krachtige en eenduidige wijze aan de wereld zien. Daar zien wij concreet onze toegevoegde waarde, en daar willen wij de wedstrijd spelen. Citymaking en Citymarketing. 

DOELGROEPEN
Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes in doelgroepen. 

Foto door: Twycer

Tunnel_Lichttoren_Eindhoven_-Twycer-1.jpg

Projecten

Benieuwd naar wat we doen? Bekijk het overzicht van de projecten van Eindhoven365:

het Team

Peter Kentie

Managing Director / Bestuurder

Cuno Groenewoud

General Manager

Marlou van Doorne

Content & Inbound Marketeer

Carline Sterk

Traffic Manager

Rico van Lent

Performance Marketeer

Tamara Savelkoels

Product Marketeer

Edwin Blok - van Enck

Product Marketeer

Aniek Wijbenga

Social Media & Activatie Marketeer

Erik van Gerwen

Travel PR & Media Marketeer

Rik Verhalle

Social Media & Activatie Marketeer

Bo Kuijstermans

Junior Content Marketeer

Renske Mehra

Online Editor