Native & social marketing in Vlaanderen

In het weekend van 7 - 9 september verrasten we 16 Belgische influencers als onderdeel van onze influencercampagne Another City Trip 2018 (lees hier meer over de campagne). Maar de campagne stopt niet bij dit weekend! Fase 2 is aangebroken en we gaan verder met onze brandings-en positioneringscampagne Another City Trip: inzet van een native & social advertising campagne!

Om andere Vlamingen te activeren voor een (meerdaags of kort) stadsbezoek aan Eindhoven, hebben we samen met onze lokale partner Happy Idiots een brede en diepe campagne opgezet. De campagne is mede opgebouwd uit de (persoonlijke) ervaringen, beeld-en videomateriaal en inzichten opgedaan tijdens het bezoek van de Vlaamse influencers.

In drie fases nemen we de Vlaamse doelgroep mee in wat Eindhoven te bieden heeft:
Brand awareness / love: met als focus interactie, het benaderen  via native- én social advertising van een brede doelgroep. Daarin zal video-advertising een belangrijke aanjagende rol spelen;
Consideration: de brede doelgroep die interactie heeft met de uitingen gaat door naar fase 2. Met als doel om clicks naar de website thisiseindhoven.com te genereren. We zetten hier volop in op social advertising; 
Conversion: met remarketing schotelen we de groep die fase 1 en 2 heeft doorlopen gerichte conversie advertenties voor. In de categorieën parkeren, overnachten en eten hebben we unieke voordelen die direct geboekt kunnen worden. Deze conversiemogelijkheden zijn tot stand gekomen door intensieve samenwerking met vier binnenstadspartners uit Eindhoven: NH Collection Eindhoven CentreQ-parkEmma Restaurant en Patisserie en Aprazível Restaurant.

De online campagne loopt tot en met 27 november 2018 en real time worden de resultaten bijgehouden en bijgestuurd.

De resultaten van deze campagne zullen worden toegevoegd aan het volledige caseresultaat van Another City Trip.