Share the vibe

Groots denken, experimenteren en onconventioneel handelen zijn kenmerkend voor Eindhoven. Die typisch Eindhovense vibe maakt de stad steeds weer zichtbaar via de videocampagne Share the Vibe.

De energie van de stad is gevisualiseerd in de drie vibes van het merk Eindhoven. Het belangrijkste uitgangspunt bij Share the Vibe is co-creatie, want Eindhoven is van het samen doen. Daarom zijn grote beeldmakers uit de stad uitgenodigd om hun eigen gevoel en betrokkenheid bij Eindhoven te delen met de wereld. Denk daarbij aan makers als Bart Hess en designlab Envisions, maar ook fotografen als Cleo Goossens en anderen komen aan de beurt.

De video's en bijbehorende verhalen vind je op ThisisEindhoven.com.

Share-the-Vibe.jpg

#SHARETHEVIBE
Het merk Eindhoven is een dynamisch merk dat toebehoort aan de gemeente, maar ook aan de stad. De ‘vibes’ uit het beeldmerk zijn vrij voor iedere Eindhovenaar om zijn of haar eigen energie in te stoppen. Energie komt in de stad op veel plekken vrij. Bijvoorbeeld in de spanning tussen technologie en design. Tussen denken en doen. Tussen verbeelden en maken. Tussen de stad en de wereld. Iedereen die de energie voelt, wordt door de stad uitgenodigd om mee te delen via #Sharethevibe.

SAMENWERKING
Deze campagne is ontwikkeld door The Virtual Design Agency (VDA), met als art director Remco van de Craats van Edhv, in opdracht van Eindhoven365 en gemeente Eindhoven.