Nieuwe PSV thuistenue ademt Eindhoven
Merk Eindhoven
9 juli 2020

Nieuwe PSV thuistenue ademt Eindhoven

Dat Eindhoven en PSV als merken steeds meer naar elkaar toegroeien blijkt niet alleen uit de samenwerking rondom de nieuwe PSV Eindhoven City Store, maar ook door het geïntroduceerde thuistenue van PSV met de bijbehorende #MadeinEindhoven campagne.

Made in Eindhoven
De lanceringscampagne is gebaseerd op de creatieve makers van Eindhoven en staat vol met vibes. Wie het nieuwe Puma shirt in handen heeft, kan ook niet om integratie van het Merk Eindhoven heen: de vibes van Eindhoven zijn verwerkt in de rode banen en de spelersnamen en rugnummers zijn uitgevoerd in een aangepaste versie van het officiële lettertype van Eindhoven, gemaakt door lokale letterontwerper Pieter van Rosmalen van Bold Monday

boldmonday.jpgCijfers ontwikkeld door Bold Monday.

boldmonday3.jpgLetters ontwikkeld door Bold Monday.

 
Made in Eindhoven campagnevideo.