Update

NBTC’s mystery trip ‘Bring Yourself’ naar Eindhoven

11 april 2023
  • Nieuws
Pastry Club Strijp S foto Nick Bookelaar

Op Schiphol landen en vanuit daar de trein naar Eindhoven? Yes, please! Voor de campagne ‘Bring Yourself’ van NBTC werden in februari online contentcreators door een hologram van Jeroen Veldkamp (Coffeelab red.) uitgenodigd, om diezelfde dag nog een bezoek aan Eindhoven te brengen. De genodigden hadden geen idee waar de reis naar toe ging: aan Jeroen de eer om dat op een bijzondere manier te kunnen delen. Enthousiast als ze waren, mochten wij diezelfde avond vier dames in Eindhoven ontvangen.

NBTC

NBTC lanceerde vorig jaar de campagne ‘Bring Yourself. We’ll do the same’. De positionering van NBTC voor Nederland is ‘Solving Global Challenges together in an open, inventive and inclusive way’. Dit doet het NBTC door het hele jaar verhalen te vertellen rondom drie thema’s: Greener Cities, Cycling Lifestyle, Dutch Design. Maar ook met projecten gericht op bezoekers. De aftrap van deze campagne was vorig jaar in juni. In navolging van deze Bring Yourself campagne, waar Eindhoven een hoofdrol speelde, mochten we deze editie weer deelnemen. Dit keer met een focus op bezoekers vanuit de UK, waarbij het doel is om awareness voor bestemming Nederland te creëren. Deze campagne is in samenwerking met KLM, waarbij KLM zich richt op boekingen naar Schiphol. Vanuit daar worden de reizigers gestimuleerd om een paar steden in Nederland te bezoeken. Neem vooral een kijkje op de campagnepagina van KLM.

Campagnevideo door NBTC

Bring yourself to Eindhoven

De vier dames werden op het station onthaald en gingen meteen door naar Down Town Gourmet Market om daar meteen kennis te maken met het internationale karakter van de stad. Vanuit daar door naar hotel Marienhage, want na een lange (reis)dag was het tijd om weer op te laden voor de volgende dag. Die dag startte bij Motion Experience. Vanuit daar voor het eerst een worstenbroodje gegeten bij Houben Worstenboord (a sausage roll?!) en door naar Strijp-S. Daar hebben we Coffeelab, MOOD en Intelligentia bezocht. Natuurlijk brachten we een bezoek aan Piet Hein Eek en de middag afgesloten met zonsondergang bij VANE skybar. ‘s avonds werd er nog heerlijk gegeten bij Fifth NRE. Een verslag van het programma zie je hier.

Samenwerking

Deze campagne is een samenwerking tussen NBTC en Eindhoven365. De andere steden in de hoofdrol zijn Breda, Den Haag en Amsterdam. Deze campagne is vanuit NBTC tot stand gekomen met KLM, Holobox, The Hague Marketing Bureau, amsterdam&patners, Breda Marketing en Eindhoven365.