Share the vibe

Groots denken, experimenteren en onconventioneel handelen zijn kenmerkend voor Eindhoven. Die typisch Eindhovense vibe maakt de stad zichtbaar via de nieuwe videocampagne Share the Vibe. Daarbij is de energie van de stad gevisualiseerd in de drie vibes van het merk Eindhoven. Uitgangspunt bij Share the Vibe is co-creatie, want Eindhoven is van het samen doen. Daarom zijn grote beeldmakers uit de stad uitgenodigd om hun eigen gevoel en betrokkenheid bij Eindhoven te delen met de wereld. Denk daarbij aan makers als Bart Hess, Niels Hoebers, Raw Color, Mike Roelofs en anderen. De eerste video’s vind je op www.eindhoven.video. Verspreid over 2016 volgen er nog meer.

#Sharethevibe
Het merk Eindhoven is een dynamisch merk dat toebehoort aan de gemeente, maar ook aan de stad. De ‘vibes’ uit het beeldmerk zijn vrij voor iedere Eindhovenaar om zijn of haar eigen energie in te stoppen. Energie komt in de stad op veel plekken vrij. Bijvoorbeeld in de spanning tussen technologie en design. Tussen denken en doen. Tussen verbeelden en maken. Tussen de stad en de wereld. Iedereen die de energie voelt, wordt door de stad uitgenodigd om mee te delen via #Sharethevibe.

Deze campagne is ontwikkeld door The Virtual Design Agency (VDA), met als art director Remco van de Craats van Edhv, in opdracht van Eindhoven365 en gemeente Eindhoven.