Nostalgie als basis voor de technologische toekomst
Merk Eindhoven
21 oktober 2016

Nostalgie als basis voor de technologische toekomst

“Je proeft dat het steeds meer gaat bruisen hier. Maar we zitten nog maar aan het begin.” Deze keer is het de beurt aan directors duo OddOne om hun visie op Eindhoven te geven, als achtste video van de begin 2016 gelanceerde merkcampagne ‘Share the Vibe’.

Een computerchip vol mogelijkheden
OddOne bestaat uit de vrienden Peter van de Riet (Eindhoven) en Kerry Murphy (Amsterdam). Waar Peter meestal begint met de preproductie en de style frames, gaat Kerry vervolgens aan de slag met bouwen en het omzetten naar 3D. Over hun Share the Vibe video zegt Peter: “Het logo is de basis van de stad Eindhoven. Een computerchip vol mogelijkheden. Als je daarop inzoomt, zie je een landschap vol macro- en micro-elementen, die samen zorgen voor de energie die door de stad gaat. De 80’s vibe ontstond op een natuurlijke manier. De nostalgische kant van Eindhoven, die de basis is voor de technologische toekomst.”

Meer weten overShare the vibe? Check www.eindhoven.video.