Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat
Merk Eindhoven
1 februari 2017

Spotlight op dat waar Eindhoven voor staat

“Er is hier in de stad zoveel om te laten zien en trots op te zijn.” Wouter Kooken en Wim van Heugten van productiebedrijf Blickfänger bijten dit jaar het spits af met de nieuwste Share the Vibe video, waarin ze Eindhovens talent uitlichten. De 10 eerder gelanceerde Share the Vibe video’s zijn terug te zien op www.eindhoven.video.

Goudmijn van talent en onderwerpen
De stad Eindhoven is voor de twee een goudmijn van talent en onderwerpen. Als onderwerp voor hun Share the Vibe video kozen ze voor STORM Eindhoven, een team studenten dat met zelfgemaakte elektrische motoren in 2016 een 80-daagse wereldreis maakte. Wouter: “Voor ons vangt dit project alles waar Eindhoven voor staat: innovatie, techniek, onconventioneel, groots denken, optimisme, samenwerken en gewoon doen. Jonge studenten die een idee hebben en daar volledig voor gaan. En elkaar versterken door de juiste partijen bij elkaar te zoeken.”

Meer weten overShare the vibe? Check www.eindhoven.video.