Versterking van het team
Organisatie
16 december 2016

Versterking van het team

2017 wordt voor Eindhoven365 een jaar van strategie activatie en uitvoering, door middel van concrete projecten. Om dit optimaal te kunnen uitvoeren wordt per 1 januari 2017 het team met vier nieuwe collega’s versterkt.

Nieuwe krachten
Cuno Groenewoud komt over van Libéma en gaat zich richten op de ontwikkeling en acquisitie van on brand congressen en gerelateerde projecten. Dide Evers wordt gedetacheerd vanuit Socialize, een organisatie die gespecialiseerd is in social media en online strategie. Dide gaat voor Eindhoven365 de social en online media kanalen optimaliseren. Tamara Savelkoels start eveneens op detacheringsbasis vanuit Insiders, de huidige Web CMS partner van Eindhoven365. Tamara wordt verantwoordelijk voor het verbeteren van de prestaties van de website thisiseindhoven.nl, welke in 2017 onder leiding van Bobby Born opnieuw zal worden ingericht. Jorg Basten komt vanuit Tech-to-Market het team part time versterken op het gebied van lead management en inbound marketing, en wordt verantwoordelijk voor de conversie op thisiseindhoven.nl.

Huidig team
Bobby Born gaat zich naast digitale media vol richten op het bewerken en aantrekken van internationale pers en andere relevante influencers. De rol van Marlou van Doorne zal naast haar huidige trafficwerkzaamheden uitgebreid worden met het creëren en reproduceren van doelgroep relevante content. De rollen van Peter Kentie (branding en algehele bestuurlijke zaken) en Mark de Greeff (strategie en business development binnen de organisatie) blijven onveranderd.