THE VIBE: 
OFFICIAL EINDHOVEN WEAR

Met de sluiting van de Brandstore, waar de toenmalige Eindhoven merchandise Keiblack werd verkocht, ontstond er ruimte voor iets nieuws. In 2019 is als logisch gevolg een samenwerking tussen voetbalclub PSV Eindhoven en Eindhoven365 ontstaan.

CONCEPT
Deze bijzondere samenwerking heeft geresulteerd in een nieuwe winkel: PSV Eindhoven City Store. Met deze nieuwe winkel in aantocht ging een nieuwe kledinglijn in werking die het logo en de sfeer van de stad centraal zet, THE VIBE: Official Eindhoven Wear. Dit keer geen merchandise, maar een duurzame kledinglijn in een Eindhovens jasje. Deze unisex basiscollectie is gemaakt voor zowel volwassenen en kinderen en bestaat uit t-shirts, polo’s, hoodies, sweaters en totebags. 

THE VIBE Bryan

LANCERING
Op 1 juli 2020 werd de nieuwe winkel in de binnenstad geopend en ging ook THE VIBE live op thisisTHEVIBE.com. De nieuwsgierigheid voor de opening van de store en de lancering van het kledingmerk werd aangewakkerd via de social media kanalen @eindhovencity en het bijbehorende kanaal @thevibeeindhoven met sneak peeks van de collectie. Daarnaast maakten de bezoekers van de stad kennis met het merk door middel van de campagnevideo te zien via de citybeacons. Influencers ontvingen al eerder een prettige verrassing in de bus.

SAMENWERKING
Naast de algehele samenwerking met PSV en Puma, werd het uitvoerende team versterkt door lokale partijen waaronder: creatief bureau HeyHeydeHaas voor de kinderlijn, Blendomatic voor de productie en Blickfänger (video) en Cleo Goossens (fotografie) voor het schieten van de campagne.

Bekijk de collectie van THE VIBE: Official Eindhoven Wear online.

The-Vibe-Kids-89.jpg