Update

Eindhoven in place branding Hall of Fame

19 juni 2020
  • Nieuws
Place Branding eindhoven

Eindhoven is opgenomen in de Place Branding Hall of Fame van City Nation Place. In aanloop naar de 2020 City Nation Place Awards deelt het platform 15 van hun favoriete cases uit voorgaande jaren.

Place Brand of the Year

In 2018 werd Eindhoven bekroond tot Place Brand of the Year, waarmee we onder andere Barcelona, Schotland, Helsingborg en Estland als finalisten achter ons lieten. Over de 2018 winst van Eindhoven zegt de jury:

"De place branding strategie van Eindhoven is een lange termijn project: het dienen van de Eindhovense gemeenschap, het creëren van economische waarde en het toekomstbestendig maken van de stad. Maar de echte erfenis zit inmiddels in de trots onder de inwoners. Het veelzijdige merk is door de hele stad te vinden - zelfs óp de inwoners, die hun trots delen door middel van tatoeages!"

Jury

De echte erfenis zit inmiddels in de trots onder de inwoners.

City Nation Place

City Nation Place deelt elk jaar 5 prestigieuze vakprijzen uit in de categorieën ‘Best Use of Design’, ‘Best Citizen Engagement’, ‘Best Use of Social Media’, ‘Best Communication Strategy’ en ‘Place Brand of the Year’.

Place Branding Award Peter Kentie Eindhoven