Update
Nieuwe bezoekerscampagne This is Eindhoven’s City Trip live
Alle wegen leiden naar … Eindhoven! Als het aan onze nieuwste bezoekerscampagne ligt. Met This is Eindhoven’s City Trip inspireren we bezoekers om de ultieme stedentrip naar Eindhoven te maken. Hoe ziet die eruit? De reis begint al zodra je met één been buiten de deur staat, je maakt een tussenstop bij andere steden die delen in de Eindhovense energie en haalt vooral alles uit je bezoek. Dat is ons toekomstbestendige antwoord in de zoektocht naar een duurzamere stedentrip.
This is Eindhoven’s City Trip
We kijken breder naar de betekenis van duurzaamheid. Wanneer iets echt heel vet is, maakt het indruk. Dat is óók duurzaam. We maken de reis naar Eindhoven onderdeel van het bezoek met routes vanuit steden als Rotterdam, Tilburg, Antwerpen, Breda, Nijmegen en Den Bosch en delen inspiratie hoe bezoekers zowel daar als hier alles uit hun verblijf kunnen halen. Uiteraard met als eindbestemming: Eindhoven, de stad van de toekomst.
Met This is Eindhoven's City Trip hopen we zowel bezoekers als onze citymarketingcollega's te inspireren.
Crossmediale campagne
In het eerste weekend van september nodigden we een groep influencers uit. Zij mochten de ultieme citytrip naar Eindhoven zelf ervaren. Er reisde een groep vanuit Breda, Den Bosch en Tilburg. Samen met de citymarketingorganisaties van die steden maakten we een programma op maat. Eenmaal hier aangekomen stond het weekend in het teken van: het ontdekken van design, een kijkje in de toekomst en het ervaren van de Eindhovense energie. Net zoals we promoten met onze crossmediale campagne die vanaf 15 september loopt. Met posters, OOH-schermen in verschillende steden en via owned and paid kanalen, inspireren we om je reis naar Eindhoven te plannen en te verrijken met leuke stops.
Meer weten over de campagne en het concept? Bekijk de case!